Školení E-mail marketingu – Medio Akademie report

Dnes jsme navštívili školení od Medio Akademie. Konkrétně Martin Henych byl na školení e-mail marketingu & Mailchimpu od Romana Lelka. A jak se mu to líbilo? Přečtěte si krátký report.

Martin Henych

CSO & CMO

Na školení jsem šel hlavně proto, že jsem si chtěl poslechnout Romana, který má zkušenosti s rozesílkou v gigantu jakým je eBay, což se málokdy poštěstí. Krom toho řešíme e-mail marketing přes Mailchimp a také implementujeme Mandrill (který je nyní součástí Mailchimpu) pro rozesílku transakčních e-mailů v rámci našich řešení a tak to přišlo vhod. Informací není nikdy dost a protože se školí v EDU2000, které je z našich kanceláří asi minuta pěšky, nebylo co řešit. Dopolední část je věnována teorii. Roman postupně velmi srozumitelně procházel témata jako strategie, právo, kontakty, vlastní tvorba sdělení i automatizace. V teoretické části se nešlo přiliš do hloubky a pokud již e-mail marketing nějakou dobu řešíte, zase tolik nového se nedozvíte. * *Veřím, že když budete mít nějaké připravené otázky, nebo budete mít štěstí na aktivní publikum, tak vám Roman může předat daleko více informací, než je v osnově jeho školení což se později v praktické části ukázalo. Po dotazu z publika, došlo i na hodnocení SmartEmailing vs. Mailchimp. A jak to tedy dopadlo? Používejte Mailchimp, je mnohem dál. Jediné co stále platí a je třeba ohlídat je, že Mailchimp doručuje ze zahraničního rozsahu IP, tedy při doručování na Seznam e-maily je třeba dodržovat limit 1000 e-mailů za hodinu (Seznam e-mailů), což v placené verzi lze dávkovat. Odpoledne bylo mnohem zajímavější, přišla řada na praktickou část. Prošli jsme si Mailchimp od jeho nastavení, sdílení přístupu, správu listů až po vlastní rozesílku. V této části mě zaujala integrace na služby třetích stran, o které jsem toho moc netušil. Integrace na Facebook, CRM nebo Google služby. Hezké praktické a určitě vyzkoušíme. Praktická část je skvělá, hlavně pokud s Mailchimpem nepracujete, tak zde za jeden den získáte informace, na které byste si sami přicházeli dlouhé věčery. Dostanete i na zajímavější témata jako dynamická segmentace, bez které se v praxi špatně obejdete. Roman má rozsáhlé znalosti i příjemné vystupování. Díky tomu je celé školení příjemný zážitek. Často jsem se ptal, protože mě zajímají různé detaily a potěšilo mě, že Roman vždy dokázal reagovat. Školení je podle mě vhodné pro ty, kteří vědí, že e-mail marketing je nástroj, který jim pomůže a potřebují nějak začít. Po absolvování školení pravděpodobně získáte dostatek informací, abyste si mohli začít řešit svoje kampaně a nebyli ztraceni. Pokud již kampaně v Mailchimpu řešíte a základy máte, pomůže vám to ujistit se, že nelze něco dělat lépe. No a na závěr získáte parádní certifikát, který si můžete v kanceláři přilepit na zeď, nebo se s ním pyšnit na blogu. Zaujalo vás to? Zajděte na školení Romana Lelka do Medio Akademie.


O autorovi

Martin Henych

CSO & CMO

Řídím obchod a marketing. Baví mě dodávat klientům funkční řešení, která jim přináší užitek.

Podobné