Školení SEO pro copywritery od Pavla Ungra – recenze

Na školení s názvem SEO pro copywritery nebyli pouze „čistokrevní“ copywriteři. Byli tam například i podnikatelé, kteří zakládají nebo již založili svůj e-shop, a chtějí jej dostat co nejvýš ve výsledcích vyhledávání. Tedy lidé, kteří se k copywritingu i SEO dostali jakousi oklikou, uvědomují si jeho důležitost a chtějí jej maximálně využít pro své podnikatelské záměry. A byli jsme tam my, proto, abychom mohli zkvalitňovat naše služby.

Pavel Ungr, který se v oblasti SEO a online marketingu pohybuje dvanáctým rokem, školil hlavně o tom, co by měl copywriter mít a znát z pohledu SEO, aby mohl svou práci dělat lépe. Konkrétněji tedy kde získat potřebné informace, jak je vytřídit a následně využít. Řešil obsah i formu, vše ukazoval na konkrétních případech a doporučil několik nástrojů, které mohou práci usnadnit. Na závěr školení připojil i své tipy pro samotný copywriting. Přestože se Pavel Ungr copywritingem nezabývá, za 11 let svého působení v online marketingu viděl spoustu dobrých i špatných příkladů a má tedy určitě co nabídnout. Mně osobně utkvělo v hlavě spoustu informací a zejména několik frází například „Nenuťte uživatele přemýšlet.“ či „Pokud nemáte co říct, neříkejte nic.“ Fráze jsou na první pohled úsměvné, ale skrývá se za nimi jednoduchá pravda: Uživatelé internetu nechtějí zbytečné informace, chtějí rychle najít, co hledají. Proto je důležité dobře volit klíčová slova. Proto je dobré umět využít SEO v copywriterův respektive klientův prospěch. Myslím, že školení přineslo něco užitečného každému, kdo tam byl. Pavel Ungr přednáší jasně, vítá dotazy i připomínky a je účastníkům školení k dispozici na emailu ještě 14 dní po skončení školení, protože někdy prostě otázky k tématu přicházejí na mysl až s odstupem času. Tohle všechno spolu s hromadou nových informací dotvořilo příjemný dojem, se kterým jsem ze školení Pavla odcházela.

Pokud máte ambice se svým online projektem uspět, bez kvalitního copywritingu se neobejdete a školení SEO pro copywritery vám rozhodně pomůže.

Tip: Než začnete s copywritingem, budete potřebovat analýzu klíčových slov, bez které nebudete s jistotou vědět, jaká klíčová slova vaši potenciální zákazníci používají. Analýzou klíčových slov proto začínáme spolupráci s našimi klienty. Zeptejte se nás, řekneme vám více.

Pomohl vám tento článek? Sdílejte jej dále.
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email

1 komentář u „Školení SEO pro copywritery od Pavla Ungra – recenze

  1. Pingback: Jak probíhalo SEO školení pro copywritery od Pavla Ungra - Patrik Gajdoš

Komentáře nejsou povoleny.