Marketing Festival 2014

Druhý ročník Marketing Festivalu se konal 31.10-2.11.2014 v Janáčkově divadle v Brně. Konference díky svému úspěchu v roce 2013 byla bezesporu nejočekávanější marketingovou akcí v České republice. Zájem o účast na konferenci byl díky kvalitním a informacemi nabitým přednáškám od světových řečníků, workshopům, případovým studiím a spoustě prostoru pro networkting. Na festivalu vystoupily hvězdy jako Avinash Kaushik, Peter Mayers nebo z českých Jan Řezáč a Filip Podstavec.

Martin Henych

CSO & CMO

Stejně jako minulý rok, i letos jsme měli na Marketing Festivalu našeho člověka. Konference se zúčastnil Martin Henych.

Jaká byla konference, reportáže z workshopů, tipy od účastníků i přednášeníjích a další informace naleznete v internetových novinách festivalu.

A co bylo na konferenci skutečně skvělé?

Brian Dean uváděl praktické tipy jak budovat e-mailovou databázi. Skvělé! E-mail marketing je jedním z nevýkonnějších kanálů ve smyslu konverze webové stránky a rozhodně bychom mu měli věnovat pozornost.

Avinash Kaushik je blázen a jeho show byla podobně dobrá jako show Filipa Podstavce! Praktický přístup k marketingu, selský rozum, See -> Think -> Do -> Care framework aneb proč firmám nefunguje Facebook pro Do strategii. Inspirativní člověk, užitečné informace.
Avinash Kaushik

Julie Joyce, sympatická američanka, která se zabývá linkbuildingem. Víte kolik stojí umístit kvatliní odkaz na trhu v US? 350 USD! Julie mluvila o linkbuildingu tak, jak se skutečně dělá a jak skutečně funguje, což přineslo i řadu negativních zmíněk na Twitteru, ale nemyslím si, že byly zcela na místě.

Jan Řezáč, autor knihy Web ostrý jako břitva (2014), člověk, o kterém jsem hodně slyšel ale nikdy jej neviděl. Rozhodně inspirativní a nejblíže našemu oboru. Honza vyprávěl o zážitcích z výběrových řízení a jsem rád, že jsem to slyšel, protože je to hodně podobné s tím co potkává nás. Víte, že grafický design se dělá proto, aby vydělával? Váš názor ani názor grafika však nemají výrazný vliv na obchodní výkon webu. Grafický design má vznikat na pevných základech, každý prvek na stránce musí mít důvod. Grafický design by prostě něměl být kreativní výstřik grafika! Ano Honzova přednáška se mi hodně líbila.

Další nezapomenutelný zážitek byla přednáška Filipa Podstavce. Filipa znám osobně, věděl jsem, že je chytrý a ví co dělá ale vůbec jsem netušil, že umí přednášet jako bůh! Filip byl jediný přednášející, který na Marketing Festivalu sklidil potlesk ve stoje a to ještě před koncem přednášky. Filip dal účastníkům konference mimo skvělého zážitku také nástroje, které umožní dělat linkbuilding mnohem lépe. Pro mě jeden z nejsilnějších okamžiků.

Filip Podstavec

Přínosným zážitkem na konferenci byla i prezentace 10 případových studií, kde se mluvilo o konkrétních číslech, konkrétních kampaní. Víte, že Facebook může skutečně prodávat nebo že správnou implementací jazykových variant můžete dosáhnout zmnohonásobení návštěvnosti jak se to povedlo například aplikaci Doodle?

Díky všem organizátorům za konferenci a za rok se budeme těšit na viděnou.

O autorovi

Martin Henych

CSO & CMO

Řídím obchod a marketing. Baví mě dodávat klientům funkční řešení, která jim přináší užitek.

Podobné

Školení SEOUX, co jsme si z toho odnesli po tři…

Je to už nějakou dobu, co jsme byli na školení od Pavla Ungra a Honzy Kvasničky. Na konci minulého roku se účastnil Michal s Martinem školení SEOUX. Přišlo jim…
číst více

PPC reklama

PPC reklamy jsou často používaným nástrojem internetového marketingu a to zejména díky své dostupnosti a variabilitě. Můžete snadno vytvářet reklamní kampaně a…
číst více

Školení SEO pro copywritery od Pavla Ungra –…

Na školení s názvem SEO pro copywritery nebyli pouze „čistokrevní“ copywriteři. Byli tam například i podnikatelé, kteří zakládají nebo již založili svůj e-shop…
číst více