Školení SEO pro copywritery od Pavla Ungra – recenze

Na školení s názvem SEO pro copywritery nebyli pouze „čistokrevní“ copywriteři. Byli tam například i podnikatelé, kteří zakládají nebo již založili svůj e-shop, a chtějí jej dostat co nejvýš ve výsledcích vyhledávání. Tedy lidé, kteří se k copywritingu i SEO dostali jakousi oklikou, uvědomují si jeho důležitost a chtějí jej maximálně využít pro své podnikatelské záměry. A byli jsme tam my, proto, abychom mohli zkvalitňovat naše služby

Alena Ulrichová

Asistentka

Na školení s názvem SEO pro copywritery nebyli pouze „čistokrevní“ copywriteři. Byli tam například i podnikatelé, kteří zakládají nebo již založili svůj e-shop, a chtějí jej dostat co nejvýš ve výsledcích vyhledávání. Tedy lidé, kteří se k copywritingu i SEO dostali jakousi oklikou, uvědomují si jeho důležitost a chtějí jej maximálně využít pro své podnikatelské záměry. A byli jsme tam my, proto, abychom mohli zkvalitňovat naše služby.

Pavel Ungr, který se v oblasti SEO a online marketingu pohybuje dvanáctým rokem, školil hlavně o tom, co by měl copywriter mít a znát z pohledu SEO, aby mohl svou práci dělat lépe. Konkrétněji tedy kde získat potřebné informace, jak je vytřídit a následně využít. Řešil obsah i formu, vše ukazoval na konkrétních případech a doporučil několik nástrojů, které mohou práci usnadnit. Na závěr školení připojil i své tipy pro samotný copywriting. Přestože se Pavel Ungr copywritingem nezabývá, za 11 let svého působení v online marketingu viděl spoustu dobrých i špatných příkladů a má tedy určitě co nabídnout. Mně osobně utkvělo v hlavě spoustu informací a zejména několik frází například „Nenuťte uživatele přemýšlet.“ či „Pokud nemáte co říct, neříkejte nic.“ Fráze jsou na první pohled úsměvné, ale skrývá se za nimi jednoduchá pravda: Uživatelé internetu nechtějí zbytečné informace, chtějí rychle najít, co hledají. Proto je důležité dobře volit klíčová slova. Proto je dobré umět využít SEO v copywriterův respektive klientův prospěch. Myslím, že školení přineslo něco užitečného každému, kdo tam byl. Pavel Ungr přednáší jasně, vítá dotazy i připomínky a je účastníkům školení k dispozici na emailu ještě 14 dní po skončení školení, protože někdy prostě otázky k tématu přicházejí na mysl až s odstupem času. Tohle všechno spolu s hromadou nových informací dotvořilo příjemný dojem, se kterým jsem ze školení Pavla odcházela.

Pokud máte ambice se svým online projektem uspět, bez kvalitního copywritingu se neobejdete a školení SEO pro copywritery vám rozhodně pomůže.

Tip: Než začnete s copywritingem, budete potřebovat analýzu klíčových slov, bez které nebudete s jistotou vědět, jaká klíčová slova vaši potenciální zákazníci používají. Analýzou klíčových slov proto začínáme spolupráci s našimi klienty. Zeptejte se nás, řekneme vám více.

O autorovi

Alena Ulrichová

Asistentka

Starám se o kluky a holky, vedu jim docházky, připravuji podklady pro různé potřeby a tak vůbec co je třeba. Dlouhodoně jsem mimo Českou republiku, studovala jsem v USA, nyní jsem v Japonsku.

Podobné

Školení SEOUX, co jsme si z toho odnesli po tři…

Je to už nějakou dobu, co jsme byli na školení od Pavla Ungra a Honzy Kvasničky. Na konci minulého roku se účastnil Michal s Martinem školení SEOUX. Přišlo jim…
číst více

PPC reklama

PPC reklamy jsou často používaným nástrojem internetového marketingu a to zejména díky své dostupnosti a variabilitě. Můžete snadno vytvářet reklamní kampaně a…
číst více

Co to je „Tone of voice“ a proč se jím zabývat?

Tón komunikace, jak lze česky „Tone of voice“ přeložit, je důležitý v rámci firemní komunikace. I přes svůj význam bývá často podceňován zejména u menších…
číst více